reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Vozárová

Zuzana Vozárová

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

dieťa Mesiaca s otvorenými očami hľadajúce všetky odtienky života Zoznam autorových rubrík:  fotografieodlesky dní, spomienkymoje výtvorySúkromnéNezaradené

reklama

fotografie

Jeseň

Zuzana Vozárová

Jeseň

Minulý týždeň, neskoro večer, keď som sa náhlila na posledné prednášky toho týždňa a zafúkal vietor, ma napadla drobná impresia o lístí, ktoré prší. Doslova sa lialo zo stromov. Bolo to krásne, ale i smutné, pretože som si vtedy naplno uvedomila, že už prišla jeseň

  • 9. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 911x
  • 0
Odhalená čarodejnica

Zuzana Vozárová

Odhalená čarodejnica

Vedela som, že jedného dňa sa to stane... len som netušila, že sa to stane tak skoro. Odhalili ma :).

  • 6. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 20
Vezmeš si ma?

Zuzana Vozárová

Vezmeš si ma?

Na odpoveď som zvedavá. Áno, práve od teba ju čakám...

  • 28. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 240x
  • 35
Keď stromy plačú

Zuzana Vozárová

Keď stromy plačú

V každom veľkom meste(napríklad v Paríži) nájdeme množstvo malých parkov. Napriek veľkej výstavbe sa snažia chrániť zeleň. Ale na Slovensku je to inak....

  • 24. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 9
Drobné ľadové snenie

Zuzana Vozárová

Drobné ľadové snenie

Tejto zime sa začalo dariť až trošku neskôr. Nevadí, hlavne že prišla :). Komu to okolnosti dovolia, istotne už oprášil korčule alebo bežky či sánky. V mojom prípade to boli korčule. A veru, boli riadne zaprášené...

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 3
reklama
Vianoce prišli

Zuzana Vozárová

Vianoce prišli

Chcem Vám všetkým len popriať krásne vianočné sviatky a  rodinnú pohodu :)

  • 24. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 3
Aká býva občas zima

Zuzana Vozárová

Aká býva občas zima

Tento rok to chvíľku vyzeralo, že zima sa vydarí. Bude plná snehu. A teraz, keď sa pozriem von oknom vidím len trávu, blato.

  • 6. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 556x
  • 2
V Tatrách

Zuzana Vozárová

V Tatrách

Občas sa naskytne  príležitosť ísť niekam na chatu. Zrelaxovať, prejsť sa a nadýchať sa čerstvého vzduchu. Bol by to hriech odmietnuť.

  • 21. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 120x
  • 9
Drobné pozastavenie

Zuzana Vozárová

Drobné pozastavenie

Vždy a všade sa ponáhľame. Dokonca i na výlete, či prechádzke. A zabúdame si všímať drobnosti okolo nás.

  • 17. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 844x
  • 7
Červený piesok

Zuzana Vozárová

Červený piesok

Ako som už spomínala, prinášam trochu viac z oblasti Prosieckej doliny, ktorú si mnohí výletníci  ani nevšimnú, ale na informačnej tabuli je o nej zmienka. Je ňou, ako už blog napovedá Červený piesok, vhodný predovšetkým pre majiteľov veľkých psov, ktorí nevedia liezť rebríkmi :).

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 2
reklama
Miesto, ktoré utkvie v pamäti

Zuzana Vozárová

Miesto, ktoré utkvie v pamäti

Občas si človek potrebuje prezrieť fotky, ktoré ho potešia, pripomenú krásne chvíle. Príjemné a hrejivé pocity vo mne vyvolávajú tieto fotografie z Prosieckej doliny.

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 930x
  • 3
Myšlienkový návrat

Zuzana Vozárová

Myšlienkový návrat

Už na začiatku tohto víkendu som si zaspomínala na ten predchádzajúci. Ten som strávila na mieste, ktoré vnímam skoro ako svoj druhý domov, na Liptove. Poobzerajte sa spolu so mnou, aspoň na pár drobností, ktoré som mala možnosť počas neho vidieť...

  • 25. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 721x
  • 2
Naša malá šelma

Zuzana Vozárová

Naša malá šelma

Tento blog by som chcela viac menej venovať mojej sestričke, keďže sa dožadovala zvieratiek :). I keď ich nie je veľa, ale aspoň niečo.

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 628x
  • 1
výhľad

Zuzana Vozárová

výhľad

Pripájam ešte pár fotiek ku blogu Krásna nedeľa II. .

  • 14. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 668x
  • 0
Krásna nedeľa II.

Zuzana Vozárová

Krásna nedeľa II.

Moje želanie sa asi stalo rozkazom pre počasie, pretože i posledná nedeľa sa vydarila. Babie leto sa na nás usmialo.

  • 14. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 743x
  • 4
reklama
Krásna nedeľa

Zuzana Vozárová

Krásna nedeľa

Minulý týždeň sa nedeľa neuveriteľne vydarila. Slnko svietilo, vtáčiky, ktoré ešte neodleteli si čvirikali a ja som sedela doma. Zatvorená medzi štyrmi stenami, oči upreté na telku a na programy, ktoré možno zabavia, ale nič vám nedajú. Našťastie nie som až taký beznádejný prípad(teda aspoň dúfam) a tak som sa vytrepala von. Ale až poobede, pretože som i veľký spachtoš.

  • 9. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 5
Vanilkové nebo

Zuzana Vozárová

Vanilkové nebo

Jedna z výhod veľmi skorého vstávania je, že sa vám naskytnú krásne scenérie z východu slnka.

  • 6. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 0
Slečna, môžem vám venovať kvet? II.

Zuzana Vozárová

Slečna, môžem vám venovať kvet? II.

Znovu vám prinášam pohľad na zopár kvietkov....

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 621x
  • 1
Slečna, môžem vám venovať kvet?

Zuzana Vozárová

Slečna, môžem vám venovať kvet?

Skoro každá žena má rada kvety. Rada sa na ne pozerá, rada ich ovoniava a najradšej ich dostáva. Dovoťte mi teda, aby som vám venovala pár z mojej zbierky....

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 636x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu